23.8.2013

Mood Board


Olen pikkuhiljaa liimaillut puuhavarastoni oveen (sisäpuolelle) kiinnostavia kuvia, ideoita, väriyhdistelmiä, muistoja ... kaikenlaista pientä ...


Olen myös keräillyt erilaisiin kansioihin lehtileikkeitä ja muiden tekemiä varastamisenarvoisia ideakuvia...


Nyt olen kuitenkin ihan vaan vähän koukuttunut Pinterest kuva-albumiin. Sieltä minun albumistani voit käydä katsomassa 'to do' - juttuja ja ideoita ja valmiita minun ja muiden tekemiä ihanuuksia ... Ja sinne tulee joka päivä jotain uutta ... ainakin niitä mitä haluan/aion joskus tehdä ... ;o)

2 kommenttia:

  1. Kivalta näyttää kollaasisi! Ja Pinterest, sinne voisi jäädä vaikka kuinka pitkäksi aikaa seikkailemaan... Yksi kiinnostava juttu johtaa aina toiseen ja kolmanteen... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Just niin - sinne on unohduttu muutaman kerran ... ;o)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...